20090330

香港國際電影節:《遠山情事》﹣邊個揀呢套戲㗎?
























遠山情事
導演: 馬勒沙魯勞
國家: 哈薩克/ 吉爾吉斯
年份: 2008
色彩: 彩色
片長: 82 分鐘

我都話揀戲要知個Background先好去睇㗎啦!
82 分鐘都唔知想講咩?
因為我都唔知係咩人咩國家咩主題,
好喇,睇咗下面個Blog,明晒 !!

青光眼之暮.至銘

送首歌過你聽,Z,下次你是但買張,skip咗頭場必「來」嘅詛咒啦!!
仲問我:邊個揀呢套戲㗎?

(節錄自:入型入格,謝安琪)

十二金釵與貝多芬 魚翅和魚蛋粉
各有擁躉愛惡始終由人
哪個高級哪個草根 誰有權來區分
故意去作狀扮型太拘謹 只懂跟風不思索笨得很

喂 我想約你睇齣戲
套戲0係波蘭電影節攞咗個大獎返0黎
戲名叫做《De la Cafe》導演係Jean-Luc Gaultia
佢贏哂王家衛 馮小剛 同埋佐治古尼
聽0的影評話 故事發生0係十七世紀
講當時0既農民 點樣走去大城市開Cafe
充滿解構主義 同埋後現代0既風味
咁有型0既戲 唔睇真係晒哂呀你

唔 我唔知喎 好似好悶咁囉
不過喂 阿Winnie借咗幾隻碟俾我喎
有《獨家試菜》《十蚊菜》同埋《我的鐵蓋》
我想今晚一口氣煲曬佢覺囉
聽緊呀個男主角真係好靚仔咖
仲有0的歌
真係好好聽咖囉
不如唔好講咁多
你買0的外賣上 0黎
我0地今晚一路食一路睇
真係好Romantic囉

點解個男主角 硬係死唔斷氣
由頭到尾 講0黎講去都係0個三幅被
究竟佢知唔知道 咩叫做「方法演技」
淨係識得行行企企 完全都交唔到戲

哎呀 你咪咁煩啦 佢夠靚仔咪得囉
佢瞇埋雙眼0個陣 真係好殺死人咖
佢好紅嫁 有好大班FAN屎咖
呢期佢人氣咁勁 我就話佢喪好睇囉

2 則留言:

Zzz... 說...

你覺得唔好睇咩!?我覺得ok喎!
成部戲充滿『解構主義 同埋後現代0既風味』
咁有型0既戲 唔睇真係晒哂呀你!!!

alienArion 說...

我覺得唔錯吖!尤其係男主角駕駛電單車出走,去追尋佢嘅自我,到河邊把身上嘅枷鎖解脫,跳入河中把煩惱沖走,再赤身去到祖父家中尋根,係成套戲嘅重點呢!